Ile masy można stracić na bieżni po sześciu tygodniach?

Ile masy można stracić na bieżni po sześciu tygodniach?Idealnie należy gubić ciężar równomiernie, więc jesteś bardziej prawdopodobne, aby trzymać go — około 1 do 2 kg w tydzień. Uzyskanie na bieżni na co dzień, z pewnością może pomóc utrzymać to tempo. Tak, że do końca tydzien okresu, można zresetować sukienka i spodnie. Tylko nie zapomnij zrobić małą siłowy trening tu i tam. Praca z ciężarkami dalej podnosi kalorie, które spalamy, pomagając ci szybko osiągnąć swój cel utraty wagi.

Kalorii do utraty wagi

Aby stracić na funt masy ciała, trzeba spalić 3500 kalorii, według centrum kontroli i prewencji chorób. Dlatego, jeśli twoim celem jest zrzucić 2 kg w tydzień, trzeba spalić 7000 kalorii co tydzień lub 1000 kalorii dziennie. Brzmi jak dużo, ale można też rzucić dietę w mix http://echotx.com/sliminazer-opinie-forum-cena-gdzie-kupic-plastry-allegro-apteka-polska/. Zamiast wydawać kilka wyczerpujących godzin na siłowni codziennie, uzyskać w ciągu godziny treningu, tak, że można spalić około 600 kalorii. Wtedy po prostu trzeba będzie przyciąć pozostałe 400 kalorii z diety – lub coś w tym rodzaju.

Kalorii na bieżni

Kalorii na bieżniDokładną liczbę kalorii, które można roztopić na bieżni, zależy od dwóch rzeczy: wagi i tego, jak bardzo się spinasz się. Tak więc, jeśli ważysz 130 funtów i można utrzymać tempo 5 mil na godzinę, stracisz około 475 kalorii w godzinę. Ale jeśli ważysz 150 funtów, można spędzić 545 kalorii, a przy wadze 170 funtów można wyciąć prawie 620 kalorii w godzinę. Jeśli biegniesz szybciej, na przykład, 7,5 km na godzinę, można spędzić 740 kalorii na godzinę przy wadze 130 kg. W 150 funtów, będziesz używać do 850 kalorii, a następnie około 965 kalorii, jeśli jesteś w 170 funtów.

Zbieramy Wszystko Razem

Tak więc, jeśli można spalić 500 kalorii dziennie na bieżni, do końca sześciu tygodni, okres będziesz około 6 kilogramów lżejszy, nie robiąc nic innego. Spalanie 750 kalorii każdego dnia na bieżni oznacza, że można stracić aż 9 kilogramów w ciągu sześciu tygodni. Ale jeśli jesteś energiczny zawodnik i wyświetlane, dopóki nie spalić 1000 kalorii dziennie, przez sześć tygodni możesz być na 12 kilogramów lżejszy.

inne czynniki

inne czynnikiNależy również włączyć niektóre ćwiczenia siłowe w swój tryb treningu. Praca z ciężarkami tonizuje mięśnie, sprawia, że można wyglądać zgrabnie, tracąc zbędne kilogramy. Przeznaczyć co najmniej dwa dni w tygodniu na trening siłowy, Mayoclinic.com oferuje. Wydając 30 minut na energiczną pracę z Wagą, расплавите 180 kalorii, jeśli ważysz 130 funtów; około 205 kalorii, jeśli ważysz 150 funtów; i ponad 230 kalorii na 170 funtów. Możesz stracić dodatkowy funt lub dwa, jeśli pracujesz z wagą dwa-trzy dni w tygodniu, w ciągu sześciu tygodni, w dodatku do swojej zwykłej bieżni.

Korzyści Z Jagód Dla Zdrowia Mózgu<< >>Top 7 Powodów, Dlaczego Ludzie Rzucają Diety!

About the author : admin