Top 7 Powodów, Dlaczego Ludzie Rzucają Diety!

Top 7 Powodów, Dlaczego Ludzie Rzucają Diety!Obecnie przemysł opieki zdrowotnej jest jednym z najbardziej dochodowych branż. To praktycznie kwitnie dzięki setkom i tysiącom ludzi, którzy są na poszukiwania, aby schudnąć i być lepszymi wersjami siebie. Jednak łatwiej to powiedzieć, niż zrobić – utrata masy ciała jest jednym z najtrudniejszych imprez i czasami istnieją powody, dlaczego ludzie rzucają diety. Więc dlaczego ludzie poddają? Co skłania ich do powrotu do niezdrowy żywienia i sposobów kanapy? Ten artykuł pogłębi w bardzo prosty powód, dlaczego diety nie udać? Wszyscy wiemy, że utrata zbędnych kilogramów-to nie mniej, niż Геркулесова zadanie. Mogą być setki powodów, dla których cnsfoundation chcesz przytyć w pierwszej kolejności – to może być z powodu swojej pierwszej dużej luki (i codziennie jedli lody), czy to może być z powodu swojej wagi dziecka (trzeba jeść za dwoje, prawda?) lub może być po prostu dlatego, że lubisz jedzenie!

Dlaczego Warto Schudnąć?

Większość ludzi uważa, że aby schudnąć trzeba ze względów kosmetycznych-aby wyglądać i czuć się dobrze. Ale są i inne bardziej poważne konsekwencje utraty wagi. Nie tylko będziesz dobrze wyglądać i czuć się lepiej, ale również będziesz ratować się przed mnóstwo chorób i niedogodności. Nie będzie nadciśnienie tętnicze, poziom cholesterolu, otyłość i choroby serca martwić. Faktycznie, statystyki pokazują, że osoby z nadwagą są najbardziej narażone na ataki serca i inne choroby stylu życia. Po co tracić WeightPinItSource: popsugar-assets.com Ponadto przeprowadzono badanie, oparte na danych Narodowego widzenia komunikacji w obszarze opieki zdrowotnej Анненберга, i stwierdzono, że kontrowersyjna lub kontrowersyjne informacje na temat diety i zdrowia, która jest powszechnie dostępna w internecie, sprawia, że odbiorcy się bardziej podatne na zignorować lub odrzucić nawet powszechnie przyjęte zalecenia. W zasadzie, należy schudnąć, bo chcesz być zdrowy i zdrową wersją siebie. W zdrowym organizmie, wszystkie systemy działają dobrze, wątrobę w dobrym stanie, serce mocne – wszystko w idealnym stanie. To nie tylko przedłuży swoje życie, będziesz dosłownie oddychać łatwo, bo nie trzeba ciągnąć tyle wagi wokół! Teraz, gdy wiesz, dlaczego musisz schudnąć, oto powody, dla których ludzie rezygnują z planu diety:

1. Wyznaczanie Nierealnych Oczekiwań:1. Wyznaczanie Nierealnych Oczekiwań:

Numer jeden powód, dla którego większość ludzi nie zrzekają się swojej diety, związana z нереалистичной załączeniem celów. To zbyt drastyczne dla ciebie, i to nie może być uwzględniony tylko dlatego, że jest to nagły szok dla organizmu, a cały system wstaje. Większość ludzi będzie siedzieć na diecie w ciągu tygodnia i jeść w bardzo małych ilościach i oczekiwać, aby pasowały do sukni, które są noszone przez dziesięć lat temu. Oczywiście, nie brać magiczną tabletkę, więc musisz pozwolić swojej diety na osiedlenie się i robić magię. Musisz być cierpliwy i, jak mówi większość dietetyków, twój organizm potrzebuje czterech tygodni, aby zauważyć, i osiem tygodni, aby inni zauważyli. Dlatego cierpliwość jest kluczem do utraty wagi i uzyskać stosowne. Instalacja нереалистичного ExpectationsPinItSource: express.co.uk Jak przełamać mur: pierwszą rzeczą, którą musisz zrozumieć, to to, że trzeba być bardzo konsekwentnym i sumienny. Organizmowi trochę czasu, aby przyzwyczaić się do nowego trybu życia, i powoli, ale świadomie zacznie się zmieniać na lepsze. Daj sobie mniejsze cele i iść o tym wolno – zacznij od przystanku drugiej porcji w każdym jedzeniu, a następnie zmniejszyć węglowodanów w diecie i skupić się na zdrowych i przydatnych produktów. Nie stawaj na wadze raz – to zajmie trochę czasu, i można zauważyć niewielkie zmiany, ale większe i bardziej znaczące zmiany zajmą co najmniej dwa tygodnie. Pamiętaj, że cierpliwość to klucz!

2. Восставшее Ciało:

Czasami dieta lub codzienne ćwiczenia fizyczne sprawiają, że twoje ciało narzekać na głód i ból. Nagle pchają go do rzeczywistości, z którą się nigdy nie spotkałem się wcześniej. Od czasu do czasu można spotkać się z powstaniem, twoje ciało będzie krzyczeć, i będziesz rozdrażniony, kapryśna i gniewni cały czas. Twój mózg przestanie funkcjonować i zaczniesz otrzymywać objawy odstawienia. Niektórzy ludzie stają się bardzo mgliste przy podejmowaniu decyzji. Większość ludzi myśli, że począwszy od diety, będą czuć się szczęśliwi i lekkie, ale kiedy to się stanie, na pewno chcesz zrezygnować z diety! Jak przełamać mur: pierwsze, o czym należy pamiętać w takiej sytuacji, że twój organizm wie lepiej i mu zaufać. Musisz myśleć o rzeczach, które sprawiają, że rozdrażniony i zły. Dla większości ludzi, ograniczenie węglowodanów może spowodować niepokojące i zirytowany nastroju. Zgadzam się, należy zmniejszyć swoje węglowodany, gdy jesteś na diecie, ale można to zrobić, zwiększając porcje jedzenia inaczej-mieć zdrową przekąskę, dostać trochę wody w swój organizm, i w ten sposób będziesz czuć się pełnym i pożegnać się ze swoimi głodnymi wyrzuty. A buntują BodyPinItSource: marathonfitness.Kalifornia

3. Zbyt Wiele Się Zmienia Jednocześnie:

Jeśli jesteś przyzwyczajony do stylu życia i niezdrowy перекусу, nagle odwrócić nową stronę może być trochę trudne. W zasadzie, jesteś przyzwyczajony do określonego rodzaju życia, i nagle dzieje się remont. Mało tego, że jest to zdecydowana dla całego systemu, ale również zaczniesz go nienawidzić i, oczywiście, zrezygnować ze swojego planu diety.

Zasilanie HealthyPinItSource: stack.comZasilanie HealthyPinItSource: stack.com

Jak zabezpieczyć ścianę: pierwsza rzecz акклиматизировать swoje ciało i wziąć jeden krok na raz. Zacznij od zmniejszenia niezdrowej żywności, którą masz-po jednym na raz. W tym samym czasie obejmować niektóre choroby sercowo –zacznij od spaceru w ciągu 15-20 minut każdego dnia, a następnie zwiększyć ją. Klucz polega na tym, aby wprowadzić swoje ciało we wszystko powoli, a nie gwałtownie. W miarę, jak twoje ciało przyzwyczaja się do tego, możesz zacząć wprowadzać żadnych dodatkowych zmian. Powoli zwiększ ilość cardio robisz lub włącz zdrowego jedzenie w twojej diecie. Pamiętaj, że podróż na tysiąc mil zaczyna się od jednego kroku. Zrób pierwszy krok, aby się zmienić!

4. Jesteś głodny cały czas!

Jeśli cały czas głodny, to nie oznacza, że уменьшаетесь w rozmiarach. Faktycznie, uczucie głodu, cały czas jest oznaką tego, że organizm nie otrzymuje zbilansowanej diety. To najgorsze, co może się zdarzyć, bo twoje ciało będzie uważać, że jest to kryzys sytuacja i w ten sposób zacząć rezerwować kalorie i, w konsekwencji, przeciwdziałać utracie wagi. Waga lossPinItSource: express.co.uk Jak przełamać mur: pierwszą rzeczą, że trzeba jeść więcej żywności, teraz to może wydawać się nieco sprzeczne z intuicją, ponieważ próbujesz schudnąć, ale my nie prosimy o coś i trzeba się skupić na tym, zdrowej żywności i żywności, która będzie nasycać i trzymać cię pełniejsze dłużej. Niektóre z tych produktów zawierają organiczne jaja, soczewica, chude mięso, itp. Lub może mieć rzeczy, jak owoce, warzywa, całe ziarna zbóż i zdrowe tłuszcze, takie jak awokado lub nasion. Te dobre produkty będą trzymać cię pełnym dłużej i zapobiec wszelkie napady głodu. Możesz zmniejszyć rozmiar porcji i zwiększyć częstotliwość posiłków z 3 do 6 razy dziennie.

5. Korzystanie Z Żywności Jako Nagrody:

To ogromny grzech, w którym albowiem większość ludzi. Po trudnym treningu lub dobrego i zdrowego jedzenia, czują że robił je na kawałki i decydują się wyróżnić z jednym z najbardziej мазеподобных i messiest donuts – całkowicie twoja ciężka praca faktycznie szła z okna. Nie ulegajcie pokusom. Skoro poruszyliśmy temat poprzecznego i pokus, przyjrzymy się jej więcej w innym punkcie.  

Ile masy można stracić na bieżni po sześciu tygodniach?

Ile masy można stracić na bieżni po sześciu tygodniach?Idealnie należy gubić ciężar równomiernie, więc jesteś bardziej prawdopodobne, aby trzymać go -- około 1 do 2 kg w tydzień. Uzyskanie na bieżni na co dzień, z pewnością może pomóc utrzymać to tempo. Tak, że do końca tydzien okresu, można zresetować sukienka i spodnie. Tylko nie zapomnij zrobić małą siłowy trening tu i tam. Praca z ciężarkami dalej podnosi kalorie, które spalamy, pomagając ci szybko osiągnąć swój cel utraty wagi.

Kalorii do utraty wagi

Aby stracić na funt masy ciała, trzeba spalić 3500 kalorii, według centrum kontroli i prewencji chorób. Dlatego, jeśli twoim celem jest zrzucić 2 kg w tydzień, trzeba spalić 7000 kalorii co tydzień lub 1000 kalorii dziennie. Brzmi jak dużo, ale można też rzucić dietę w mix http://echotx.com/sliminazer-opinie-forum-cena-gdzie-kupic-plastry-allegro-apteka-polska/. Zamiast wydawać kilka wyczerpujących godzin na siłowni codziennie, uzyskać w ciągu godziny treningu, tak, że można spalić około 600 kalorii. Wtedy po prostu trzeba będzie przyciąć pozostałe 400 kalorii z diety - lub coś w tym rodzaju.

Kalorii na bieżni

Kalorii na bieżniDokładną liczbę kalorii, które można roztopić na bieżni, zależy od dwóch rzeczy: wagi i tego, jak bardzo się spinasz się. Tak więc, jeśli ważysz 130 funtów i można utrzymać tempo 5 mil na godzinę, stracisz około 475 kalorii w godzinę. Ale jeśli ważysz 150 funtów, można spędzić 545 kalorii, a przy wadze 170 funtów można wyciąć prawie 620 kalorii w godzinę. Jeśli biegniesz szybciej, na przykład, 7,5 km na godzinę, można spędzić 740 kalorii na godzinę przy wadze 130 kg. W 150 funtów, będziesz używać do 850 kalorii, a następnie około 965 kalorii, jeśli jesteś w 170 funtów.

Zbieramy Wszystko Razem

Tak więc, jeśli można spalić 500 kalorii dziennie na bieżni, do końca sześciu tygodni, okres będziesz około 6 kilogramów lżejszy, nie robiąc nic innego. Spalanie 750 kalorii każdego dnia na bieżni oznacza, że można stracić aż 9 kilogramów w ciągu sześciu tygodni. Ale jeśli jesteś energiczny zawodnik i wyświetlane, dopóki nie spalić 1000 kalorii dziennie, przez sześć tygodni możesz być na 12 kilogramów lżejszy.

inne czynniki

inne czynnikiNależy również włączyć niektóre ćwiczenia siłowe w swój tryb treningu. Praca z ciężarkami tonizuje mięśnie, sprawia, że można wyglądać zgrabnie, tracąc zbędne kilogramy. Przeznaczyć co najmniej dwa dni w tygodniu na trening siłowy, Mayoclinic.com oferuje. Wydając 30 minut na energiczną pracę z Wagą, расплавите 180 kalorii, jeśli ważysz 130 funtów; około 205 kalorii, jeśli ważysz 150 funtów; i ponad 230 kalorii na 170 funtów. Możesz stracić dodatkowy funt lub dwa, jeśli pracujesz z wagą dwa-trzy dni w tygodniu, w ciągu sześciu tygodni, w dodatku do swojej zwykłej bieżni.